На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Проект "ВУЛИЧНЕ МЕДІА"

«Вуличне МЕДІА» - ексклюзивний авторський проект. Призначений для роботи у виборчих кампаніях різних рівнів в міських умовах (містах і селищах міського типу). Ефективність проекту складає 5-12% «прибавки» до рейтингу.

 «Вуличне МЕДІА» - новий альтернативний інформаційний канал. У жвавих місцях міст (на відкритих площах, біля станцій метро, ??біля великих торгових центрів, перехресть) розгортається мережа мобільних мультимедійних кіновідеоустановок, які демонструють аудіовізуальні матеріали:

  БАЗОВИЙ ПАКЕТ:

агітаційні ролики партії чи кандидата;
висвітлення ходу роботи та підсумків партійних з'їздів і форумів підтримки кандидата;
трансляція передвиборних дебатів, інтерв'ю експертів;
щоденні новинні сюжети;
соціальна іміджева реклама;
поздоровлення від партійних лідерів, кандидатів-одномандатників неселення зі святами;
звернення відомих людей та лідерів громадської думки на підтримку партії чи кандидата;
різні передвиборні звернення керівників партії до виборців;
патріотичні або святкові видеокліпи різних груп.

Крім того, залежно від цілей і бажань Клієнта, базовий пакет може бути розширений за рахунок:

демонстрації музичних аудіо та відеокліпів, художніх фільмів інших аудіовізуальних творів, що є об'єктом авторського права;
додаткових промо-акцій;
інтерактивного телеінтервЬювання;
прямої трансляції (в разі проведення централізованої акції або великого заходу);
створення позитивної телеакціі (формат "реаліті-шоу");
відкритих і закритих показів в цільових аудиторіях (школах, лікарнях, будинках престарілих тощо, залежно від цільової аудиторії);
інших форм, що створюються під конкретну акцію.

Демонстрація агітматеріалів і кліпів супроводжується масованим вуличним промоушеном кандидата і партії: активною роздачею командою промоутерів в уніформі агітаційних друкованих матеріалів, збором підписів на підтримку будь-якої ініціативи, проведенням формують опитувань, прийомом в партію і т.д.

У місцях проведення відеопікетов можуть бути встановлені агітаційні намети, штендери, прапори. Мобільні установки можуть працювати в режимі інтерактивного телебачення, наприклад, у складі кожної мобільної бригади модератор проводить опитування-інтерв'ю населення, при цьому зображення моментально виводиться на великий екран. Крім того, можуть здійснюватися додаткові денні цільові покази: на підприємствах, в школах, дитячих садах, лікарнях, в будинках культури, будинках престарілих, ветеранських організаціях і т.п.

Режим роботи і охоплення:

- Установку обслуговують 1 куратор-керівник, 1 водій-помічник, 3-5 промоутерів.
- Проекція зображення на екран 3х4 метра ведеться за допомогою мультимедійного проектора.
- Час, необхідний на приведення обладнання у робочий стан - 30 хвилин.
- Оптимальна тривалість роботи - 4-5 годин, оптимальний час доби для роботи з 15:00 - 16:00 до 20:00 - 22:00.

СЦЕНАРІЙ ЩОДЕННОЇ РОБОТИ ПРОЕКТУ:
Шість днів на тиждень (один вихідний - неділя) вся мережа мобільних бригад кіновідео установок працюють за графіком у визначених точках міста в одному з трьох режимів:

В РЕЖИМІ АУДІОПІКЕТА, а з настанням сутінок відеопікета з можливістю роботи модератора;
РЕЖИМ "Дворові Кінопокази" у дворах житлових кварталів з можливістю проведення зустрічей з виборцями кандидата,
В РЕЖИМІ ЦІЛЬОВОГО Кінопоказу
NB: Кожна мобільна група працює автономно.

"Національна правова палата" має найпотужнішу базу мультимедійного обладнання в СНД, має можливість і досвід одночасного розгортання та експлуатації 300 мобільних установок як на території одного міста (суб'єкта), так і на території всієї держави.

ПРИКЛАДИ РОБОТИ ПРОЕКТУ "Вуличне МЕДІА" ЗА ОСТАННІЙ РІК.

ВИБОРИ В ДЕРЖАВНУ ДУМУ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ, ЛИПЕНЬ - ГРУДЕНЬ 2007:
В липні - грудні 2007 року протягом півроку проект реалізовувався (і ще раз підтвердив свою високу ефективність) на виборах до Державної Думи Російської Федерації одночасно в 64 регіонах Росії від Калінграда до Сахаліну.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 За результатами даних з 526 міських виборчих дільниць, розташованих на території Алтайського і Краснодарського країв, Ростовського, Воронезької, Новосибірської, Свердловської, Іркутської, Самарської, Читинської областей.

Результат кампанії: багато в чому завдяки проекту партія "Справедлива Росія" подолала 7% бар'єр і потрапила в Державну Думу РФ. 

 


 

 

 

 

 

 

ВИБОРИ МЕРА м. ВЛАДИВОСТОК, БЕРЕЗЕНЬ - ТРАВЕНЬ 2008:

 У березні - травні 2008 р. проект "Вуличне Медіа" був реалізований на виборах мера міста Владивосток. Було задіяно 15 мобільних установок протягом двох місяців. У результаті кандидат - замовник Ігор Пушкарьов в умовах жорсткої конкурентної боротьби виграв вибори вже в першому турі. Він високо оцінив внесок проекту в перемогу. 

 

 

 

 

 

 

 

ВИБОРИ МЕРА м. КИЇВ, КВІТЕНЬ - ТРАВЕНЬ 2008:

 У квітні - травні 2008 року на виборах мера Києва проект "Вуличне Медіа" був задіяний в кампанії кандидата від БЮТ Олександра Турчинова. До 200 установок одночасно працювало у всіх 10 адміністративних районах Києва. Олександр Турчинов зайняв друге місце, випередивши принципового суперника - Віталія Кличка. 

 

 

 

 

 

 

 

СТРУКТУРА РОБОТИ ПРОЕКТА:

 Проект виконується "під ключ". З боку замовника потрібні тільки агітаційні матеріали (ролики та АПМ). Графік роботи кожної мобільної установки і всієї мережі узгоджується з керівництвом кампанії (або відповідного підрозділу) і зв'язується з іншими агітаційними заходами.

Всю оперативну роботу по проекту, включаючи всі узгодження, веде керівник проекту та його помічники по напрямках. На кожні три - чотири мобільні установки запрошується професійний менеджер виборчих кампаній. Всі інші співробітники наймаються на місці.

 ВИТРАТИ І ЕФЕКТИВНІСТЬ:

Як показують останні дослідження, середнє зростання рейтингу клієнта - 5-12%. Середні витрати на один контакт (без витрат на виробництво роликів та АПМ) становлять 0,05 - 0,1 $. Проект визнаний експертами одним з найбільш успішних за параметрами "витрати - результат". 

 

 

 

 

 

 

 

 ДОСВІД РОБОТИ:

В цілому проект "Вуличне Медіа" за час свого існування (2003 - 2008 рр..) реалізовувався понад 70 разів. Максимальна кількість одноразово охоплених роботою проекту регіонів - 64.

Проект встиг себе добре зарекомендувати в міських умовах у ряді передвиборних кампаній в різних суб'єктах Росії, України, Придністров'я, Монголії (Волгоград, Ставрополь, Саратов, Самара, Тверь, Воронеж, Пермь, Єкатеринбург, ХМАО, Омськ, Новосибірськ, Красноярський край, Іркутська область , Владивосток, Камчатка, Харків, Київ).

Досвід роботи в регіонах:

Наприклад, на виборах Міської Ради Волгограда проект працював на 3-х кандидатів. Агітацінной кампанії не велося, крім "Вуличного Медіа". Всі три кандидати перемогли.
В Іркутську, на виборах в Законодавчі збори Іркутської області у вересні - жовтні 2004 р. робота велася на партію "Батьківщина" в чотирьох містах. На деяких виборчих дільницях результати "Батьківщини" зрівнялися з результатами "Єдиної Росії" і склали 17-18% голосів виборців.

У Волгограді на виборах губернатора області після зняття з реєстрації основного кандидата, проект працював протягом 12 днів на технічного кандидата безпосередньо в місті Волгограді (20 установок одночасно). Результат перевершив всі очікування. Кандидат з практично нульової позначки набрав більше 10%. 

 

 

 

 

 

 

 

Клієнтами проекту виступали кандидати - мажоритарники, які балотуються в містах, кандидати в голови муніципальних утворень, а також великі політичні партії: "Єдина Росія", "Справедлива Росія", "Батьківщина", "ЛДПР", "Російська партія пенсіонерів", "Блок" За союз "," Блок Юлії Тимошенко ".

 РЕЖИМ ВІДЕОПІКЕТА:

Протягом дня мобільна група виїжджає з місця базування на певну заздалегідь точку роботи за графіком. Куратор мобільної групи і промоутери виконують такі дії:

Готують точку до організації відеопікета. Куратор виставляє і налаштовує апаратуру. Промоутери масовано розклеюють агітаційні плакати кандидата (партії). Розставляють прапори. На екран вивішується банер розміром 3х4 метри з логотипом кандидата.

З 16:00 - 16:30 починається аудіопікет. Серія агітаційних аудіороликів перемежовується патріотичними музичними композиціями.

З моменту настання сутінок аудіопікет перетворюється в формат відеопікета, прибирається банер і запускаються агітаційні відеоролики, документальні кіножурнали кандидата, новинні сюжети, музичні відеокліпи, інший агітаційний матеріал.

Протягом всього часу роботи відбувається роздача агітматеріалів.

Проводиться підпроект "Формуючі опитування".

Проводиться збір листів Лідеру та відгуків в рамках підпроекту "Лист Лідеру - зворотний зв'язок".

Можливий збір підписів на підтримку будь-якої ініціативи кандидата (партії) та ін.

 

 

 

 

 

 

 

 NB: Охоплення однією установкою на місяць становить у середньому до 200 000 чоловік.

РЕЖИМ Дворовій Кінопоказ:

Куратор і промоуетри готують точку до організації відеопікета. Куратор виставляє і налаштовує апаратуру. Розставляє прапори. На екран вивешивается банер розміром 3х4 метри з логотипом кандидата (партії). Промоутери в даному житловому кварталі масовано розклеюють агітаційні плакати кандидата (партії), запрошення на зустрічі з кандидатом або Лідером партії, афіші з анонсом кінопоказу.

Промоутери здійснюють підпроект "Агітатор ОДР" (від дверей до дверей): проходять всі сусідні будинки, розповідають про соціально-культурній проект, проведеній кандидатом (партією), роздають друковану агітаційну продукцію партії, займаються ненав'язливою агітацією, запрошують на показ відеофільму у дворі, запрошують жителів на зустріч з кандидатом або довіреними особами.

Проводиться показ фільму. Перед сеансом у дворі проводиться збір підписів на підтримку будь-якої ініціативи партії.

Перед сеансом проходить проект "Зустріч" - виступ довіреної особи кандидата перед виборцями. Свої люди задають "потрібні питання".

Далі проходить трансляція агітаційного документального кіножурналу, тривалістю до 10 - 15 хвилин.

Потім транслюється новий патріотичний художній фільм з попередньо узгодженою тематикою.

Після показу запускається закріплює агітаційний ролик кандидата (партії), тривалістю до 1 хвилини.

Лунає агітаційний матеріал.

Проводиться підпроект "Формуче опитування".

Проводиться збір листів Лідеру та відгуків в рамках підпроекту "Лист Лідеру - зворотний зв'язок".

Можливий збір підписів на підтримку будь-якої ініціативи кандидата (партії) та ін.


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Законы - это государи над государями.
Людовик XII, Король Франции из династии Валуа с 1498 г. (1462-1515)

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio