На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









АМКУ: Вартість послуг БТІ в Київській області буде знижено

Антимонопольний комітет України офіційно рекомендував Київській обласній державній адміністрації встановити економічно обґрунтовані тарифи на послуги, що надаються бюро технічної інвентаризації в області.

Зокрема, Київська облдержадміністрація повинна затвердити вартість нормо-години на інвентаризацію нерухомого майна, оформлення прав власності на об’єкти нерухомого майна та реєстрації таких прав для кожного БТІ області окремо, як це передбачено постановою Кабінету Міністрів України № 1548 від 25 грудня 1996 року.

На сьогодні вартість таких послуг в Київській області не встановлено. Так, Київською облдержадміністрацією затверджено лише граничний рівень рентабельності на послуги БТІ області. Зокрема розпорядженням № 282 від 20 травня 2002 року передбачено, що такий рівень рентабельності становить 30% до собівартості.

Внаслідок цього БТІ області самостійно встановлюють тарифи на власні послуги, що призводить до зловживань монопольним становищем.

Як встановив Комітет, вартість однієї нормо-години часу на послуги БТІ в Київській області є значно вищою, ніж в інших регіонах України. При цьому, за наявною в Комітеті інформацією, з початку березня цього року низка БТІ області безпідставно збільшила вартість нормо-години на 30-60%.

За фактом необґрунтованого підвищення тарифів на згадані послуги Київське обласне відділення Комітету порушило та розслідує справи щодо Яготинського, Макарівського, Ірпінського, Васильківського, Переяслав-Хмельницького та Обухівського БТІ.

Присутній на засіданні Комітету заступник Голови Київської обласної державної адміністрації Володимир Максименко погодився з рекомендаціями Комітету та повідомив про те, що роботу над їх виконанням вже розпочато. Зокрема, як зазначив заступник Голови Київської облдержадміністрації, вже розроблені розрахунки нормо-години у Бердянському, Ірпінському, Переяслав-Хмельницькому БТІ, в результаті чого очікується їх зниження відповідно на 17, 21 та 24%. У середньому зниження нормо-години у Київській області має становити 20%.

ЛигаЗакон


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Угнетение либо возвышает людей, превращая их в героев, либо низводит их до уровня рабов. Сходным образом налогообложение в зависимости от того способа, с помощью которого оно осуществляется, либо делает людей трудолюбивыми, предприимчивыми, и богатыми, либо, напротив, ленивыми, духовно опустошенными и бедными.
Сирил Н. Паркинсон

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio