На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









В квартире слишком жарко? Все претензии - в ЖЭККак решить проблему чрезмерного отапливания квартир

ВОПРОС: В Києві у багатоповерховому будинку без відома жильців поставили лічильник для систем опалення. Наразі в квартирах дуже висока температура повітря, відповідно, лічильник нараховує велику кількість спожитої теплоенергії. Жильці поскаржились в ЖЕК, начальник якого відповів, що він за температуру не відповідає, знизити не може. Хто в такому разі відповідає за опалення в будинку? Хто уповноважений регулювати температурні показники по скаргам споживачів? Яка процедура оскарження дій чи бездіяльности такого відповідального?

ОТВЕТ

На вопрос читателя для ЛІГА:ЗАКОН отвечает юрисконсульт Национальной правовой палаты Надежда Рыбальченко:

"За опалення в будинку відповідає виконавець, а саме - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг. Дана норма закріплена в Правилах надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 (далі - Правила).

Крім того, відповідно до вимог чинного законодавства України магiстральнi мережi (вiд теплоджерел до центральних або iндивiдуальних бойлерних) i розподiльчi тепловi мережi (що охоплюють бойлерні разом з трубопроводами мережевої i гарячої води) відносяться до сфери обслуговування "Київенерго". Труби, що знаходяться всередині будинків, вiдносяться до компетенцiї балансоутримувачів - виконавців послуг (ЖЕКiв, ОСББ та ін.).

Згідно з п. 33 Правил у разі неналежного надання послуг виконавцем споживач (мешканець багатоквартирного будинку, власник квартири) повідомляє про це виконавця (ЖЕК) в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі, який укладений між ними відповідно до вимог Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

Навіть, якщо договір в письмовій формі не укладений, мешканець багатоквартирного будинку все одно має повне право надіслати повідомлення до ЖЕКу, оскільки саме ЖЕК надає житлово-комунальні послуги та виставляє за них рахунки. У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги.

Повідомлення реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Споживачеві повинні повідомити відомості про особу, яка прийняла повідомлення, реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

Далі проводиться перевірка кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача, представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку. За результатами перевірки складається Акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем та представником виконавця.

Якщо ж співробітник ЖЕКу не з'являється, мешканець багатоквартирного будинку має право самостійно скласти Акт-претензію, форма якого наведена у Правилах. Крім власника квартири даний Акт повинні підписати ще два інших споживача послуг, зокрема, його сусіди, і тоді даний Акт вважатиметься абсолютно правомірним документом.

Звертаємо Вашу увагу, що Акт-претензія обов'язково складається у двох примірниках - по одному для споживача та виконавця.

Якщо виконавець сам склав Акт-претензію, він зобов'язаний його розглянути і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. Якщо Акт-претензію склав мешканець квартирного будинку, він зобов'язаний надіслати другий примірник Акту до ЖЕКу. Даний Акт виконавець також зобов'язаний розглянути та повідомити про результати розгляду у строки, що зазначались вище.

Якщо ж виконавець не надає відповідь, то вважається, що він визнав викладені в Акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій розв'язуються у судовому порядку.

Тому радимо Вам написати та направити дану претензію як і до Вашого ЖЕКу, так і до Тепломереж філіалу "Київенерго", яке відповідає за теплопостачання до Вашого будинку. Крім того, Ви можете поскаржитись безпосередньо до "Київенерго", на яке покладаються обов'язки контролю та державного нагляду за режимами споживання електричної i теплової енергії, служби захисту прав споживачів, санітарно-епідеміологічної служби, інспекції по цінам, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України.

У претензіях акцентуйте увагу на тому, що встановлення лічильників відбулось без Вашого погодження, висока температура повітря порушує усі можливі санітарні норми та негативно впливає на здоров'я людей.

Претензії надсилайте рекомендованими листами з повідомленням про вручення, це буде гарантією, що вони не загубляться у кабінетах службовців, і на Вашу скаргу своєчасно відреагують. Відповідно до ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання".

ЛИГА:ЗАКОН


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Требовать уничтожение налогов значило бы требовать уничтожения самого общества. Государство ничего не может сделать для граждан, если граждане ничего не сделают для государства.
Н. И. Тургенев, Русский экономист

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio