На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Пропонується ввести інститут тимчасової опіки та піклування над дітьми

У парламенті зареєстрований законопроект № 3 460 про внесення змін до ЦК та СК, яким пропонується ввести інститут тимчасової опіки та піклування над дітьми.

Згідно з проектом, тимчасова опіка встановлюється над дитиною, яка не досягла 14 років, а тимчасове піклування - над дітьми у віці від 14 до 18 років, органом опіки та піклування за спільною заявою батьків або заявою того з батьків, з ким проживає дитина.

Також запропоновано встановити, що у разі тимчасової опіки опікун здійснює видатки за рахунок коштів, наданих батьками або тим з батьків, з ким проживає підопічний. Опікун не має права здійснювати угоди від імені підопічного, над яким встановлено тимчасову опіку, а піклувальник не може давати згоду на вчинення правочинів підопічним, над яким встановлено тимчасове піклування.

Мета змін, як зазначає ініціатор проекту нардеп А. Фельдман, - турбота про дітей трудових мігрантів.

У пояснювальній записці зазначається, що в Україні склалася критична ситуація: велика кількість дітей фактично не отримують належного батьківського піклування і достатнього рівня виховання, зокрема - діти осіб, які виїжджають на заробітки за кордон, і діти з неповних сімей, де батьки через потреби заробляти на життя не можуть повноцінно піклуватися про своїх дітей і виховувати їх на належному рівні. Таких дітей називають соціальними сиротами - при живих батьках вони залишилися одні.


Сайт "ЮРЛИГА" 


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Законы бесполезны как для хороших людей так и для дурных: первые не нуждаются в законах, вторые от них не становятся лучше.
Демокрит

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio