На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Депутат хоче, щоб ВАСУ міг скасовувати рішення ВР про прийняття законів

У парламенті зареєстрований законопроект № 4182 про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо оскарження рішення про прийняття закону в цілому (автор - позафракційний нардеп Юрій Левченко).

Пропонується доповнити Регламент ВР новою статтею, встановивши, що рішення Верховної Ради про прийняття закону в цілому можуть бути скасовані Вищим адміністративним судом України в порядку, визначеному КАС, в разі:

- Виявлення факту порушення вимог щодо особистого голосування при розгляді законопроекту на пленарному засіданні ВР шляхом голосування «за» народним депутатом за іншого народного депутата на будь-якій стадії розгляду відповідного законопроекту;

- Недотримання строків внесення альтернативних законопроектів, пропозицій та поправок до законопроектів, повторного розгляду законопроекту, який був відхилений на поточній сесії ВР;

- Порушення порядку розгляду законопроектів у другому читанні, прийняття законопроекту в цілому.

Також пропонується з метою недопущення підписання закону головою ВР під час оскарження рішення про прийняття закону встановити, що текст закону, прийнятий ВР, може бути переданий на підпис голові ВР не раніше 5 днів і не пізніше 10 днів з дня прийняття рішення про прийняття закону в цілому у випадках, якщо:

- Жоден з народних депутатів не подав до ВАСУ позовну заяву щодо відповідного рішення ВР про прийняття закону в цілому в 2-денний термін з дня прийняття такого рішення;

- ВАСУ було прийнято рішення про відмову в задоволенні позовної заяви щодо відповідного рішення ВР про прийняття закону в цілому.

При цьому пропонується встановити, що в разі скасування ВАСУ рішення ВР про прийняття закону в цілому розгляд такого законопроекту починається з того читання, під час якого було допущено порушення, яке стало підставою для скасування відповідного рішення.

У зв'язку з вищевказаними змінами також пропонується КАС доповнити новою статтею, встановивши особливості провадження у справах про оскарження рішень ВР про прийняття закону в цілому.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Видишь, как там судья издевается над глупым вором? Заставь перемениться местами. Раз, два, три. Где теперь судья, где вор?
Уильям Шекспир

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio