На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Держспецзв'язку висловилася з приводу е-декларування

 Держспецзв'язку висловила свою позицію відносно подій навколо проведення державної експертизи комплексної системи захисту інформації (КСЗІ )Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій державного або місцевого самоврядування.

В службі заявляють, що виконали всі заходи та обов'язки з проведення державної експертизи КСЗІ Реєстру.

Роз'яснено, що атестат відповідності може бути виданий тільки при умові відповідності цієї інформаційно-телекомунікаційної системи вимогам українського законодавства і після встановлення виявлених недоліків та порушень. В даний час неможливо відновити державну експертизу.

Вказано, що розробку та побудову КСЗІ інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру здійснювало ТОВ "Міранда", котре і несе за це відповідальність.

До компетенції Держзв'язку не відноситься оцінка та видача сертифікатів на програмне забезпечення з точки зору його функціонування. Держзв'язку проводить державну експертизу реалізованих функцій захисту інформаційних ресурсів та інформаційно-телекомунікаційної системи вцілому. Питання державної експертизи КСЗІ, експертизи (сертифікаційї) засобів криптографічного, технічного захисту інформації, котрі віднесені до компетенції Держзв'язку, - це не те ж саме, що оцінка функціональності програмного забезпечення.

Держзв'язку відмічає, що забезпечення захисту інформації в Реєстрі, зокрема підтвердження достовірності та захисту персональних даних тисяч декларантів, в тому числі інформації з обмеженим доступом, являється питанням державного значення: "Підтвердження відповідності КСЗІ Реєстру і отримання атестату - це вимога закону, це захист конституційних прав громадян України, це невід'ємна умова легітимного функціонування системи електронного декларування".

Держзв'язку підкреслює, що рішення про видачу атестату відповідності приймається Експертною радою Служби за результатами державної експертизи та на підставі позитивного експертного висновку при відсутності недоліків та порушень вимог законодавства. До цього моменту офіційна заява і публічне ствердження про те, що Держзв'язку зобов'язана видати атестати, можуть бути розцінені і кваліфіковані як  тиск на експертів для прийняття ними завідомо необ'єктивного і необгрунтованого висновку.

Відмічається, що фактично державна експертиза КСЗІ Реєстру проводилась 2 доби проти 2 місяців, котрі необхідні для проведення експертних досліджень системи такого класу. Навіть при таких умовах виявлено значну кількість невідповідностей реалізованих рішень із захисту інформації вимогам технічного завдання на побудову КСЗІ Реєстру, не підтверджені здібності системи забезпечувати безпеку окремих задекларованих функцій.

Нагадаємо, в 00:00 15 серпня НАПК запустило е-декларування, не дивлячись на неузгодженість. А суддя Окружного адмінісуду Києва Євген Аблов пояснив, чому чиновник буде притягнений до відповідальності за подання недостовірних даних, починаючи з 15 серпня, навіть при відсутності сертифікату. Прем'єр-міністр вже поручив встановити осіб, причетних до можливого зриву запуску е-декларування. При цьому представництво ЄС вважає, що немає підстав для відмови в сертифікації системи е-декларування. 18 серпня в парламенті обговорять зрив повноцінного запуску системи е-декларування.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Невольная вина не виновата.
Сенека

Відгуки і рекомендації
"Перша торф'яна компанія"
«Национальная правовая палата» - это та команда профессионалов, с которой чувствуешь безопасность и поддержку при реализации любого нового бизнес-проекта.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio