На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Затверджена інструкція з організації примусового виконання рішень

  З 5 жовтня діє Інструкція з організації примусового виконання рішень, затверджена наказом Мін'юсту ві 29 вересня 2016 року № 2832/5.

Інструкція розроблена для виконання нових законів про виконавче провадження, відповідно котрим примусове виконання рішень, передбачених статтею 3 Закону №1404-VIII "Про виконавче провадження", здійснюють державні виконавці і приватні виконавці (крім рішень, передбачених частиною другою статті 5 Закону).

Встановлені умови і порядок здійснення виконавчого провадження, умови створення виконавчих груп, порядок передачі виконавчих документів та виконавчих проваджень, порядок фінансування виконавчого провадження, порядок звітності по сумах та рахунках органів ДВС і приватних виконавців, порядок звернення стягнення на майно боржника і т.д.

В тому числі, встановлено, що заява про примусове виконання рішення подається в орган ДВС або приватному виконавцю (нагадаємо, що вони запрацюють не раніше 5 січня 2017 року) в письмовій формі разом із оригіналом (дублікатом) виконавчого документу і квитанції про сплату авансового внеску, крім випадків, коли стягувач звільняється від сплати авансового внеску у відповідності до частини другої статті 26 Закону та у випадку виконання рішення Європейського суду з прав людини. На кожен поданий на примусове виконання виконавчий документ стягувачем подається окрема заява про примусове виконання.

При наявності обставин, визначених частиною першою статті 25 Закону, при органах державної виконавчої служби можуть створуватись виконавчі групи, у склад котрих входять державні виконавці одного або декількох органів ДВС.

Також встановлено, що виконання рішень з боржників, котрі знаходяться на тимчасово окупованій території України, здійснюється відділом примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Херсонській області.

До введення в дію статті 8 Закону "Про виконавче провадження" основною інформаційною базою для здійснення виконавчого провадження являється Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень. 

Сайт "ЮРЛИГА"

 


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Тягостными труды законодательства делает не столько то, что надо установить, сколько то, что надо уничтожить.
Ж. Руссо

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio