На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Набрав чинності Закон про реструктуризацію кредитів юросіб

  Сьогодні, 19 жовтня, набрав чинності Закон від 14.06.2016 №1414-VIII "Про фінансову реструктуризацію", котрий визначає умови та порядок проведення процедури добровільної фінансової реструктуризації боржника.

Під боржником мається на увазі юридична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, котрий має заборгованість хоча б перед однією фінансовою установою (котра не являється зв'язаною з боржинком), в тому числі комунальні та державні підприємства, крім фінансових установ та казенних підприємств.

Встановлено, що фінансова реструктуризація здійснюється з метою:

- сприяння відновленню госпдіяльності боржників, які знаходяться в критичному фінансовому стані, шляхом реструктуризації їх грошових облов'язків та/або їх госпдіяльності;

- підтримання стабільності фінансової системи;

- забезпечення доступу до фінансування для відновлення їх госпдіяльності.

Процедура застосовується до реструктуризації госпдіяльності та активів боржника, в тому числі, розташованих за межами території України, і до грошових зобов'язань боржника, включаючи ті, які виникли на підставі договорів, які регулюються іноземним законодавством.

На період дії даного Закону інші закони України діють з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. Незалежно від суб'єктного складу сторін спору процедура вирішення спорів в арбітражі, передбачена даним Законом, регулюється положеннями Закону про міжнародний комерційний арбітраж з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Бередбачена участь ФГВФО, держбанків та банків з участю держави в процедурі фінансової реструктуризації. В тому числі, встановлено, что Фонд і такі банки підписують рамковий договір та мають право бари участь в процедурах фінреструктуризації боржників, в тому чилі затверджувати план реструктуризації, підписувати договір про відстрочення, здійснювати реструктуризацію своїх вимог та грошових зобов'язань боржника способом, визначеним цим Законом, котра, зокрема, може передбачати зміну валюти виконання зобов'язань, зміну розміру процентних ставок (в тому числі встановлення їх на рівні нижче собівартості залучення коштів банками, зокрема державними банками та банками за участю держави), повне припинення нарахування відсотків, часткове прощення боргу та інші заходи, передбачені планом реструктуризації.

Визначена інституційна роль наглядової ради та секретаріату як спеціальних органів, що створюються для організації і проведення процедури фінансової реструктуризації та регламентуючих процес вирішення спорів в арбітражі.

Для підвищення ефективності розгляду спорів, що виникають під час процедури фінансової реструктуризації, передбачений особливий порядок вирішення спорів в арбітражі, а саме - створення арбітрижного комітету, котрий буде призначати арбітрів зі списку, затвердженого радою. Спори будуть вирішуватись відповідними арбітрами. Арбітражний процес буде регулюватись спеціальним арбітражним регламентом.

Відповідно Закону, боржник вправі ініціювати проведення процедури фінансової реструктуризації шляхом подання письмової заяви про реструктуризацію в секретаріат при відсутності відносно нього порушеного провадження по справі про банкрутство або відсутності здійснення санації боржника до порушення провадження по справі про банкрутство.

У випадку якщо на дату початку процедури фінансової реструктуризації в господарський суд подано заяву про порушення справу про банкрутство боржника, залучений кредитор або боржник вправі до прийняття судом постанови про порушення провадження по справі про банкрутство подати клопотання про призупинення процедури банкрутства.

Закон втатить чинність через 3 роки з дня набрання ним чинності, крім: 

- змін в частині четвртій статті 559 Цивільного кодексу;

- змін в Закон "Про банки і банківську діяльність", Закон "Про іпотеку", Закон "Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрації обтяжень";

-змін в статтю94 Закону "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Всі процедури фінансової реструктуризації, розпочаті протягом дії цього Закону, продовжуються до їх завершення у відповідності з вимогами Закону.

Сайт "ЮРЛИГА"

 


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Если закон один раз подмять, потом другой раз, потом мы этим законом начнем дырки в следствии затыкать, как нам будет удобно, то это уже не закон будет, а кистень!
Шарапов

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio