На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Рада з питань судової реформи схвалила законопроект "Про Конституційний Суд України"

  Рада з питань судової реформи на черговому засіданні схвалила проект Закону "Про Конституційний Суд України", який впродовж 5-ти місяців напрацьомвували члени Робочої групи з розробки законопроекту - відомі українські науковці-конституціоналісти, юристи-практики, міжнародні експерти та представники громадського сектору.

Законопроект передбачає зміну структури, повноважень та процедури добору суддів Конституційного Суду та впроваджує реалізацію на рівні профільного закону додаткового механізму захисту прав і свобод громадян - інституту конституційної скарги. Суть цього механізму полягає в тому, що особа може звернутися до КСУ із конституційною скаргою, якщо вважаиме, що застосований в останньому судовому рішенні в її справі закон не відповідає Конституції України.

Законопроектом пропонуєтся встановити, що Конституційний Суд діятиме у складі колегій, сенатів або Великої палати. В рамках колегій вирішуватимуться питання щодо відкриття конституційного провадження у справах за конституційним поданням, конституційним зверненням, конституційною скаргою. Сенати розглядатимуть питання щодо конституційності законів України або їх окремих положень за індивідуальною конституційною скаргою особи.

Велика палата у повному складі суддів КСУ розглядатиме питання щодо конституційності законів України, актів Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної ради АРК. Велика палата КСУ розглядатиме питання офіційного тлумачення Конституції, відповідності Конституції чинних міжнародних договорів України або тих міжнародних договороів, що вносяться до ВРУ для надання згоди на їх обов'язковість.

Велика палата КСУ також розглядатиме конституційність питань, які пропонують для винесення на всеукраїнський реферндум за народною ініціативою; додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту; відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України вимогам статтей 157 і 158 Конституції; конституційності законів України (їх окремих положень) за конституційними скаргами фізичних і юридичних осіб у разі відмови Сенату від розгляду справи на користь Великої палати; вирішення процесуальних питань, що виникають під час конституційного провадження тощо.

Законопроектом передбачений конкурсний порядок відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду. Кожний з трьох суб'єктів призначення - Президент, Верховна Рада, з'їзд суддів - формуватиме конкурсні комісії, члени яких мають бути правниками з визнаним рівнем компетенції. Кожна Конкурсна комісія за результатами аналізу кандидатів та проведення співбесіди надаватиме рекомендації, на підставі яких відповідні суб'єкти ухвалюватимуть рішення про призначення.

Заступник Глави Адміністрації Президента України, координатор Ради з питань судової реформи Олексій Філатов наголосив, що цей законопроект є продовженням розпочатої судової реформи в державі. "Проект Закону "Про Конституційний Суд України" - третій в черзі імплементаційних законів, необхідних для впровадження конституційних змін, які набрали чинності 30 вересня 2016 року. Результативне прйняття цього законопроекту дозволить підвищити ефективність конституційного судочинства та сприятиме більшому ефективному захисту прав і свобод громадян на рівні національного законодавства" - підкреслив Олексій Філатов.

Офіційне інтернет-представництво Президента

 


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
- Почерк обвиняемого? - спросил другой присяжный - Нет, - отвечал Белый Кролик. - И это всего подозрительней. (Присяжные растерялись) - Значит, подделал почерк, - заметил Король. (Присяжные просветлели).
Л. Кэрролл

Відгуки і рекомендації
Надія Беженар
директор ТОВ «Аудиторська компанія "Українська консалтингова група»
Не секрет, що багато в чому успіх компанії залежить від партнерських відносин. Звертаючись за правовою допомогою до фахівців Національної правової палати, ми довіряємо не лише рішення свого питання, а, в першу чергу, покладаємося на професіоналізм, гнучкий підхід до наших побажань і відповідальність у роботі.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio