На главную страницуФорумВопрос-ответКарта сайта
ПРО НАС СТРУКТУРА ПАЛАТИ ПАРТНЕРСТВО НОВИНИ СТАТТІ ЗАХОДИ КОНТАКТИ ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС ЛЮСТРАЦІЯ
Послуги Палати
Принципи надання послуг
Цінова політика
Перелік послуг
Cпецифіка наших послуг
Проекти
Відкриті проекти
Проекти з паролем
Департаменти
Департамент надро- і природокористування, аграрних і земельних відношень і нерухомості
Департамент фінансового, адміністративного, господарського, корпоративного, цивільного права і аудита
Департамент кримінального права і невідкладної правової допомоги
Департамент міжнародного і міжнародного економічного права
Департамент конституційного права та виборчого процесу
РЕГІОНАЛЬНІ ВІДДІЛЕННЯ
ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЇ
Оподаткування спадщини
Ордер адвоката
Чи правомірні вимоги МВС про обовязківість друкування заяв та талонів при реєстрації чи знятті з реєстрації місця проживання, інших правочинах?
Чи потрібно змінювати права при зміні прізвища?
Аренда земельного паю: юридичні тонкощі користування
Як отримати реєстрацію за місцем вашого фактичного проживання?
Процедура дематеріалізації випуску акцій: порядок проведення, строки та можливі труднощі
Як продати квартиру, в якій була зроблена самостійна перебудова?
Обіг наркотичних речовин: закон і порядок
Закони України
Укази та розпорядження Президента України
Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України
Накази
Двосторонні міжнародні договори









Президент підписав указ про протидію рейдерству

 Президент постановив забезпечити належний захист суб'єктів права власності та господарювання, ефективну протидію протиправному позбавленню власників їх прав та створення сприятливих умов для ведення бізнесу.

Відповідний Указ №542/2019 "Про заходи з протидії рейдерству" В. Зеленський підписав 22 липня.

Уряду доручено протягом 3 місяців розробити та внести на розгляд Парламенту законопроект, направлений на посилення гарантій захисту державою речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, захисту прав засновників (учасників) юридичних осіб та протидії рейдерству.

Вказаний законопроект повинен передбачати:

- перегляд структури Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, впровадження додаткових механізмів, котрі виключать можливість здійснення реєстраційних дій без відома власника об'єкта нерухомого майна, засновника (учасника) юридичної особи, а також забезпечить негайне інформування вказаних осіб про зміст здійснених реєстраційних дій;

- можливість створення на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань документів в електронній формі для державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юрособи, та ФОП;

- можливість здійснення окремих реєстраційних дій на порталі електронних сервісів юридичних осіб, ФОП та громадських формувань в автоматичному режимі без участі державного реєстратора;

- створення єдивного електронного реєстру нотаріальних дій;

- виключення акредитованих суб'єктів із числа суб'єктів, що здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і в сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- визначення в сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і в сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань випадків здійснення реєстраціїної дії виключно нотаріусами, які вчинили відповідну нотаріальну дію, по принципу одночасності;

- проведення реєстраціїної дії в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на підставі судових рішень, відомості про які відсутні в Єдиному державному реєстрі судових рішень, виключно після отримання такого рішення, достовірність котрого засвідчена кваліфікованим цифровим підписом;

- обов'язковість нотаріального засвідчення договорів, предметом котрого є відчуження частини в статутному (складеному) капіталі юридичної особи, крім договорів, створених на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та підписаних з використанням кваліфікованого цифрового підпису;

- посилення захисту відомостей вказаних реєстрів від їх несанкціонованого або випадкового видалення (зміни або знищення). в тому числі через введення додаткового підтвердження здійснення реєстраціїної дії, зокрема з використанням мобільного електронного підпису (Mobile ID) та інших схем електронної ідентифікації;

- визначеня критеріїв ризикованих реєстаційних дій та введення їх автоматичного моніторингу;

- удосконалення принципів оскарження рішень, дій або бездіяльності у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та в сфері державної реєстрації юридичних осіб, ФОП та громадських формувань;

- посилення відповідальності за порушення законодавства в сфері держреєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і в сфері держреєстрації юридичних осіб, ФОП та громадських формувань.

Також Кабмін повинен забезпечити перенесення до 2021 року в Державний земельний кадастр відомостей про земельні ділянки, обмеження (обтяження) в їх використанні, зареєстрованих до 1 січня 2013 року в державному реєстрі земель. 

Указ набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

нагадаємо, що про необхідність реформування сфери держреєстрації гговорила Нотаріальна палата. Про план подолання рейдерства читайте в матеріалах ЮРЛІГИ.

Сайт "ЮРЛИГА"


підбірка нормативно-правових актів, якими регулюються питання соціального захисту переселенців, надання їм різних видів пільг та державної допомоги.
Детальніше


Афоризми
Законы бесполезны как для хороших людей так и для дурных: первые не нуждаются в законах, вторые от них не становятся лучше.
Демокрит

Відгуки і рекомендації
Андрей Мизовец,
президент ассоциации «Газовые трейдеры Украины»
Национальная правовая палата - это профессионалы, за которыми стоят реальные успешные проекты.
Детальніше


Як позначиться на результатах місцевих виборів введення мажоритарної системи?
Не змінить ситуацію
Склад рад стане "чистіше"
Необхідна змішана система виборів



Особистий кабінет

Логін
Пароль
 



  Надрукувати

© 2007-2008 Copyright Национальная Правовая Палата. Использование материалов данного сайта допускается только при наличии письменного разрешения
Разработка сайта - CodEX World Studio